01
Feb
08

Plimbare placuta in frigider

Azi am fost in frigider. Nu e prima oara cand se intampla asta, e doar prima oara cand vad frigul de afara ca temperatura dintr-un frigider. Doua ore de plimbare si asteptare m-au facut sa ma gandesc cum s-ar simti cineva intr-un frigider. E adevarat ca locul ar fi mai mic, ca persoana in cauza s-ar inghesui si n-ar avea loc de miscare pentru a se mai incalzi macar un pic. Ca sa ma incalzesc, mi-am luat un pespi rece. Interesant, nu? De abia cand am inceput sa-l beau mi-am dat seama ca ar fi fost mai bun un ceai sau o ciocolata calda (cine isi aduce aminte de Sibiu?😀 ), dar fata de alte bauturi servite acolo, era chiar bun (Pepsi intotdeauna e bun :D). Nu, nu vreau sa ma plang. Mi-a placut plimbarea de azi. Mi-a placut si compania. Defapt, compania e ceea ce conteaza cel mai tare, cel putin pentru mine. Am avut o problema doar cu frigul. Oare cum se simte apa cand ingheata? Nu vreau sa stiu.


Akary


1 Response to “Plimbare placuta in frigider”


  1. 1 Kaori
    5 Februarie 2008 la 7:21 pm

    Compania conteaza intotdeauna cand iesi pe undeva. Datorita companiei „pespi”-ul (suna mai bine decat „pepsi” :D) poate avea un gust mult mai bun, iar mancarea poate fi mult mai aromata. Deasemenea, poate sa fie ca apa :insipida, inodora… si incolora, de ce nu? Esti prea atent la prieten/a/i/e ca sa te mai intereseze. Cat despre cum se simte apa inghetata, gandeste-te cum se simte cand fierbe😉


Lasă un răspuns

