06
Ian
08

Iti aduci aminte?

Iti aduci aminte?

Aceeasi clasa pe care o stiam de 6-7 ani, banci noi, asezate in U, panoul facut dupa idea profei de engleza si pe el o hartie cu versurile…

“I am unwritten,

Can’t read my mind

I’m undefined

I’m just beginning

The pen’s in my hand

Ending unplanned”

Intr-un fel asta era inceputul, melodia pe care o cantam noi doua ilustra totul…iar dupa desen am devenit 3…pacat ca nu am ramas 4.

Randul de la usa, penultima banca si cea din fata, RP in ora de fizica, cartea cu coperta rosie, cea maro, cea neagra, langa geam ne-ai citit o scena… Lestat, Louis si Armand… Arcana… caietele… rock-ul… plimbarile…

 Asta e atmosfera clasei a 7-a si a 8-a asa cum mi-o aduc eu aminte.

Akary (candva Lestat, candva Kisoka)


4 Responses to “Iti aduci aminte?”


  1. 1 crazyhermit
    8 Ianuarie 2008 la 1:25 pm

    Cum sa nu-mi aduc aminte? Lucrurile se schimbau vertiginos in anii aceia, iar noi, cumva, reuseam sa mentinem un ritm oarecum sanatos. Mi-aduc aminte cum a fost sa stam impreuna in aceeasi banca pt. prima data, eu aveam un chef nebun de vorba, iar tu scriai intr-o tacere absoluta. A fotst greu, dar mi-a folosit mult. Dupa aceea, toate s-au legat intre ele, ne-am apropiat, si, la ceva timp dupa, Pappy a observat desenul pe care-l faceam.

    ea:”ce desenezi acolo?”
    eu:”nimic despre care sa stii tu”(eram mohorata si plina de prejudecati)

    Si asa s-a consolidat trio-ul

    Kao[candva Louis, candva Caine. Sa nu uitam de Padfoot;)]

  2. 2 Akary
    8 Ianuarie 2008 la 9:09 pm

    Tacere absoluta? Eu? Wow, inseamna ca m-am schimbat de atunci. Acum vorbesc prea mult in ora :))

    Da, cate a putut face un simplu desen. Inca il mai am si o sa-l pastrez mereu ca amintire.

    Akary, pe atunci Shalimar

  3. 3 Pappy
    8 Ianuarie 2008 la 9:30 pm

    And I always thought that we were falling apart…mda….am gresit.Atunci era o perioada cat de cat de echilibru…si acum a trecut.Cel putin pentru mine.Cat despre desenul respectiv,poate cea mai frumoasa amintire alaturi de toate celelalte deja mentionate si multe altele omise(se stie de ce..).Anyway, daca cumva m-am indepartat prea mult de ceea ce am fost,era inevitabil,nu pot sta pe loc.Ce a fost a fost si-mi voi aminti mereu cu placere(plicurile-s inca pline cu versuri,desene,biletele,amulte si pietre).
    La multi ani inca o data Akary!(astazi am implinit 16 ani si 1 zi,iar tu 17 ani si 1 zi…sa zicem ca te ajung din urma).

    Pappy(mereu,dar poate nu pentru prea mult timp),pe atunci Armand si desigur Azriel sau Harper(striptease pe strada ^_^)

  4. 4 Akary
    8 Ianuarie 2008 la 9:47 pm

    Si eu am pastrat toate biletelele si restul amintirilor, materiale sau imateriale. De schimbat, intr-o anumita masura toate ne-am schimbat, e ceva normal, dar important e cum va fi de acum inainte. Da, fata de acum, atunci era o persoada de echilibru, dar cred ca, intr-un fel sau altul, se poate gasi si acum un echilibru.

    La multi ani si tie! *hugs*

    Akary, candva, nu prea demult, Yuki


Lasă un răspuns

