22
Dec
07

Curcubeul meu

Unii cred ca fiecare om are un curcubeu al lui. Eu consider curcubeul fiecarei persoane format din culorile pe care le asociaza cei din jur cu acea persoana si culoarea pe care o asociaza el/ea cu sine. Intr-un fel, e ca si cum am reduce caracterul si tot ce tine de o persoana la culori simbolice. Si de ce nu? Lumea asta e plina de culori de care avem nevoie pentru ca nu am putea trai intr-o lume formata numai din alb si negru, de ce nu am fi si noi tot culori? Pielea noastra e colorata, hainele la fel, parul, ochii…tot. Asta e la suprafata, dar culori putem gasi si inauntru, trebuie doar sa stim sa le cautam.

Curcubelul meu e format din: mov, alb, albastrul cerului, gri, albastru inchis, visiniu, rosu, verde aprins… iar lista ramane inca deschisa daca aveti alte pareri.

Si ca tot veni vorba de curcubeu, se pare ca si florile au ajuns sa fie un mic curcubeu. Ati auzit de Rainbow Roses sau Happy Roses? Trandafirii astia veseli sunt niste trabdafiri multicolori dupa cum puteti vedea in poza. La inceput, am crezut ca sunt facuti pe calculator, dar, intre timp, am aflat ca sunt reali. Au si un site pt cei interesati: Happy Roses

Akary


6 Responses to “Curcubeul meu”


  1. 22 Decembrie 2007 la 2:00 pm

    curcubeul meu ar avea albastru si verde sau negru si rosu… cred🙂 culorile astea ma repr cel mai bine. Frumosi trandafirii❤

  2. 2 Akary
    22 Decembrie 2007 la 2:06 pm

    Pe mine nu stiu daca ma reprezinta toate culorile de mai sus (din punctul meu de vedere), dar cei din jur le asociaza cu mine asa ca le-am adaugat la curcubeu.

  3. 22 Decembrie 2007 la 4:41 pm

    Curcubeul meu este format din mult verde, bleumarin, putin galben, roz si maro aflat intre portocaliu si rosu.

  4. 25 Decembrie 2007 la 11:54 am

    Un Craciun fericit si calduros alaturi de cei dragi din partea Iuliei!🙂

  5. 6 rxx
    26 Decembrie 2007 la 11:31 pm

    dupa cum ziceai tu mai demult… viata este un intreg curcubeu🙂 suuper trandafirii :X:X


Lasă un răspuns

