08
Noi
07

si…nu ma intreba din urma

De ce-mi pierd timpul si mai ales de ce o fac fara sa stiu pe ce, fara sa-i simt miscarea sinuoasa, fara sa ma simt purtata pe sau pe langa el, de ce nu realizez nimic si daca ma gandesc in urma am senzatia unor pasaje mari enorm de vide? daca as fi chemata in boxa acuzatilor sa dau socoteala ce am facut ieri, n-as stii sa spun, sau as ingaima incurcata ceva, morfelind cuvintele.
ultima asta luna in care aici nu am mai pus nimic din mine a trecut fulgerator, n-am pastrat din ea decat gustul uitarii. Nu mai am constiinta de sine. Nu mai pot sa o am. Nu mai stiu cum. Nu mai am timp sa o am.
Nu am timp. Dar nu sunt ocupata. Paradoxal, nu? Nu. Scoala nu-mi umple timpul, internetul nu-mi umple timpul, statul cu prieteni si socializatul nu o fac…dar ce, ce? Imi raman in medie 5-6 ore pe zi pe care nu stiu pe ce le dau.
Amintirile mele din ultimele 30 de zile in ordine inversa, bineinteles sunt asa vagi si haotice ca devin imperceptibile altei fiinte decat sinele:
* azi: aniversari. bomboane. iesit cu D., M., C., o pereche de papusi de portelan.
* ieri: frigul de la 8 jumate
* luni: coralia(9 ani)
* vinerea trecuta: balul fad. mirosul de scortisoara in planters
* nedefinit in trecut: goana dupa rochii
* nedefinit in trecut: intunericul pe trepte reci. lacrima simultana hohotelor de ras. ceva din luna amara.
……
N-am prea multe de insirat. N-am mai nimic de descris, mai nimic din care sa-mi amintesc ceva la anu’. Am amintiri si experiente plate.
Cat de intens e ritmul unei vieti intense? …


1 Response to “si…nu ma intreba din urma”


  1. 1 Akary
    9 Noiembrie 2007 la 10:57 am

    Stiu cum e. Si mie mi se intampla mereu.


Lasă un răspuns

