04
Oct
07

lego

se spune ca in copilarie, cand micutul descopera primele activitati care ii plac si li se dedica in totalitate, se intrevad aptitudini si pasiuni pentru mai tarziu, ceea ce ma face sa cred ca ar fi trebuit sa ma gandesc serios sa dau la constructii. da, mi-au placut intr-un mod special adevaratele constructii cu tot ce inseamna ele: sapaturi, temelii, turnarea stalpiilor, a placilor, zidirea caramizilor, tencuirea, gletuirea, zugravirea, cimentul, adezivii etc. Cati dintre voi rugau munictorii sa ii care cu roaba si pe cati v-a impins curiozitatea pana la a va prinde aproape degetele in cureaua de la betoniera sau macar cati dintre voi stiti diferenta dintre mortar si beton?…
Jocul copilariei mele a fost jocul de lego. De la placile pt sosea, cu intersectii, curbe, strazi drepte, la piesele pentru casa, geamurile, usile, rotile de masina, elicea de elicopter, telefonul, florile, copacii…. Imagineaza-ti copilul aplecandu-se asupra pieselor intr-o eterna lupta pentru recombinare, forme noi, constructii noi, in care ea ca un demiurg creaza si insufla viata a patru omuleti de plastic.

ps. floricele multicolore, braduti si copacei cu coroana rotunda asa, am si eu:). bineinteles am pastrat lego-ul meu vechi, chiar daca adancimea varstei mele l-a exilat in podul prafuit.


2 Responses to “lego”


  1. 1 makemeshutup
    5 Octombrie 2007 la 12:06 pm

    filmuletul si muzica sunt mortale ^^ cate despre lego, i guess everybody from this generation tried it. singurul lucru care mi-l amintesc eu (memoria mea e foarte, foarte proasta. de abea stiu ce-am facut alaltaieri), si asta e cand eram deja mare…i mean, uh, 7-8 ani maybe ? e un joc de desenat haine and stuff. that means i should be a designer ? -.-

  2. 2 supradozadecuvinte
    5 Octombrie 2007 la 8:55 pm

    daca iti placea si te pricepeai…probabil ca da:)


Lasă un răspuns

