21
Sep
07

O secunda

O secunda… Dormeam intr-o ora care nu mi-a stranit interesul si dintr-o data, gandul ca am pierdut o secunda din viata si dupa ea inca una si tot asa, secundele deveneind minute, iar minutele ore mi-a trecut prin minte. Aburd? Depinde din ce punct de vedere privesti. O ora plictisitoare la scoala e o ora din viata pierduta. La ea se adauga si alte astfel de ore puls mult mai multe pierdute in alte feluri. E ciudat, ironic si intr-un fel ingrijorator cum o parte destul de mare din viata o pierdem… degeaba. Sau poate nu chiar degeaba, poate daca am avea o alta aborbare nu ar fi pierduta sau cel putin nu ar fi degeaba. Nu vreau critic scoala prin asta. Stiu ca am criticat-o destul pana acum si am auzit destule critici la adresa ei incat sa mai vreau asa ceva. Are si ea partile ei bune, de ce sa nu recunoastem? Bune si rele, ca noi toti de altfel. Oricum nu rezolvam nimic prin critica. Si cu toatea astea maine o s-o criticam din nou. Sau maine luam o pauza si o vom critica abia poimaine.   

Ce am vrut sa spun defapt va intrebati? Am vrut doar sa scriu un gand fugar care mi-a dat de gandit azi (defapt ieri avand in vedere ca e trecut de 12 noaptea). Voi incerca sa nu mai pierd atat timp, daca nu la scoala, macar in rest. Cu toate astea, stiu ca situatia nu se va schimba cu mult. Eh, c’est la vie. (si chiar azi spuneam iar ca urasc franceza)

Akary


2 Responses to “O secunda”


  1. 1 me
    24 Septembrie 2007 la 8:40 pm

    again…nice work!!! :-H si..apropo..tine’o tot asa..nice blogs

  2. 2 Akary
    24 Septembrie 2007 la 8:54 pm

    Merci. Ma bucur ca iti place (^_^)


Lasă un răspuns

