18
Sep
07

marti, 18.09

Marti, ziua 1 de scoala. Calificativ: groaznic!!! Inainte de 8 luam in piept tornada de trepte[le-am numarat si sunt 50] pana la etajul2, sala 13[simbolic numar, nu?], ma luptam cu somnul, cu frigul, cu sila, imi aruncam dezgustata ghiozdanul si ma aventuram singura dupa cola. Intoarsa in clasa am recunoscut atmosfera agitata din ora de religie si m-am camuflat perfect, adaptandu-ma la zgomotul randului…radeam cu unii, vorbeam cu altii. La 9 jinduiam dupa cafea si am plecat cu inca 4 cautatoare de cofeina la automatul de la magazin…surpriza: magicul instrument se stricase odata cu buna mea dispozitie!…barul de vizavi, unde ma puteam delecta cu un capuccino bun,-inchis…zic sictirita :”hai sa o intindem”; fetele imi amintesc ca e abia prima zi, inghit in sec, imi fac curaj si ma tarasc cu sufletul greu la fizica. Ca niciodata am stat in banca si am tacut ca o leguma, cu privirea goala, fixand tabla murdara de creta … „oscilatii”, „ultrasunete”, „teoria haosului”, spicuiri din materie treceau pe langa mine aproape inperceptibile. A urmat limba romana, cand am aflat ca imi era greu sa scriu. Mana mea a insirat litere strambe, necioplite pe albul primului caiet pangarit de cerneala[da, am scris cu stiloul, asa ca pentru intaia ora]. Am continuat prost cu doua ore de matematica ce mi-au adus primele trei probleme dupa atatea luni de vacanta, prima iesire la tabla[cum se face ca mereu iau cu adevarat contact cu scoala rezolvand exercitii de algebra?:)) pfff ma bantuie blestemul functiilor si inecuatiilor nerezolvate] si scurta, dar mult mai agreabila ora de engleza, rezumata la asezatul bancilor in laborator sub indrumarea unei profe tinere si aparent de treaba[totul asa ca o prima impresie]. in rest, nimic important.
…doar teama de ziua de maine.

jeleu.

ps. …cam nepopulat liceul dimineata. forfota veritabila a inceput la 2 cand noi ne caram lenes spre iesire, iar a 9-a si a 10-a se preagteau sa invadeze vesel clasele. siiiictiiiir!


1 Response to “marti, 18.09”


  1. 1 akary
    18 Septembrie 2007 la 11:07 pm

    Acum trebuie sa ne obisnuim din nou cu scoala.

    De ce au inceput profii cu exercitii si alte cele din prima zi? De ce nu au putut s-o lase mai moale?


Lasă un răspuns

