17
Sep
07

constiinta

numele meu pe buzele tale e ecoul zarilor. Am uitat cum ma cheama, cine sunt si ce vreau…poate sunt nisipul ce scrasneste sub adidasii tai, guma fada pe care ai lipit-o in banca, scrumul ce ramane-n urma ta pe jos sau flacara brichetei cu care ti-ai aprins tigara in dimineata asta proasta. Hai sa ne jucam cu lumina, sa o aruncam de la una la alta cu ochii carpiti de somn cand ma grabesc sa ajung la scoala…imi simt retina arsa, vreau sa ma trezesc pe intuneric si tu sa fi acolo sa nu am lasi s-adorm la loc, tu sa ma tragi de maini din visare, sa ma ciupesti, pana ma-nviorez ; sa imi legi sireturile si sa ma impingi afara cand lenea ma trage inapoi. Vreau sa fi in spatele meu sa mi faci curaj, sa ma obligi, sa te impui. Esti atat de firava din vina mea, mereu te-am subnutrit, te-am maltrat, te-am schinjuit, te-am vandut pe joc si placeri marunte…acum sunt vocea umila ce striga dupa tine pe jumatate afundata in temnita in care te-a silit sa zaci. Esti speciala pentru mine si am nevoie de tine acum. Daca nu ai avea un nume, ti-as spune « suportul moral al trupului istovit », dar te numesti deja : « constiinta ». Si te caut…ma straduiesc amarnic.

jeleu.


1 Response to “constiinta”


  1. 1 Akary
    25 Septembrie 2007 la 11:31 pm

    Frumos spus. Da, constiinta asta e tare buna cateodata (^_^)


Lasă un răspuns

