04
Sep
07

de ce nu ne plac rudele?

De ce nu ne plac rudele??…pentru ca sunt multe. mult prea multe pentru capacitatea mea de concentrare…atat de multe ca te simti absorbit intr-o gramada de voci care se chinuie sa te bage in seama in timp ce tu te stradui sa ramai neobservat. pentru ca sunt copii mici sau au copii mici si vor sa te joci cu ei, din simplul motiv ca esti mezinul casei. pentru ca iti sfideaza varsta si oricat de batran ai fi, ramai un copil pentru cei mai varstnici dacat tine. pentru ca sunt cele mai nesuferite casete inregistrate in cele mai penibile momente. pentru ca nu se abtin niciodata sa-ti aminteasca cat de mic ai fost si cat de zburdalnic. pentru ca nu uita niciodata ziua in care ai omorat un pui si i-ai facut pe furis sluja de inmormantare; nici dimineata la tara cand te-au alergat gastele, iar tu urlai cat de tineau plamanii ca te mananca bestiile; nici festinul cu zat de cafea, nici expeditia incognito in curtea nu-stiu-cui dupa vreo pisica. dupa cum vedeti toate relele se intampla in scurtele si rarele vizite la tara[unde totul te tenteaza si vai, uiti de eticheta!…] si sunt repovestite ceva mai tarziu la oras. nu sunt „ruralofobica”, nicidecum. poate doar putin „rudofobica”, cu partea de neam care se aduna [nu stiu cum si de ce] o data pe an[mult prea rar ca sa fi obisnuit cu ei si mult prea des ca sa-ti mai trezeasca interesul] la tine acasa[nu inteleg de unde atata ghinion] si te intimideaza cu rasul ei galagios, cu povestea despre tine spusa la masa de pe scaunul tau, in timp ce tu esti exilat pe locul celor cazuti in dizgratie. Nu ne plac pentru ca sintetizeaza tot timpul pareri raportate la istoria neamului, construiesc paralele intre tine si unul din inaintasi [atat de departe in timp, incat e invelit intr-o aura legendara]; pentru ca te ametesc in explicatii despre gradele de rudenie, pentru ca discutiile cu ele sunt un lung interogatoriu din care adesea iesi sifonat; pentru ca iti vand opinii pe care nu le-ai cerut si uneori povesti ieftine cu gust de barfa. pentru ca pe multi nu-i vezi decat la „evenimente mondene” gen inmormantari, nunti, pomeni, botezuri, exact tipul de evenimente pe care le detesti pentru ca te constrang si te sufoca si culmea…nu prea poti absenta. iar rudele sunt toate insirate acolo, habar n-avand de ce, nici pentru ce.

jeleu.


11 Responses to “de ce nu ne plac rudele?”


  1. 1 Anonim
    11 Septembrie 2007 la 5:49 pm

    LOL, ce tampenie…

  2. 2 supradozadecuvinte
    11 Septembrie 2007 la 6:58 pm

    apreciez teama de a spune cum te cheama:> n-oi fi tu cumva vreo ruda frustrata?:))

  3. 3 Anonim
    11 Septembrie 2007 la 9:33 pm

    Eu sunt frustrat pt ca nu imi place ce ai scris, tu esti frustrata pentru ca nu iti plac rudele (d’uhh).

    Astea sunt replici clasice de rockeri neintelesi (stai linistita, nu sunt manelist) , daca nu aveai nicio ruda ziceai Of, sunt singura, n-am pe nimeni. Nu mi-am dat numele, dar observi ca nu am scris tampenii de genul „supradozadecuvinte” (nici pe tine nu cred ca te cheama asa) doar ca sa para ca am imaginatie bogata, ca sunt superior celorlalti. Ati gasit voi inca o clasa de oameni pe care sa ii urati cu toata fiinta voastra, pana acum erau manelistii, „fraierii si prefacutii”, oamenii fericiti, acum va urati si rudele.Probabil ma urasti si pe mine pt ca nu am fost de acord cu tine. Mai aveti sa va urati pe voi insiva si o sa fiti impliniti spiritual, nu?

  4. 4 supradozadecuvinte
    11 Septembrie 2007 la 10:37 pm

    Draga anonimule sunt nevoita sa ti spun ca te inseli cam tare in urmatoarele puncte : 1. numele blogului nu l-am ales eu, ci tipa cu care trebuia sa-l fac la inceput. Mie mi-ar fi placut sa se cheme « cuvant-cucu-vant » si daca nu ai sesizat obisnuiesc sa mi semnez posturile altfel…deci numele blogului nu ma face pe mine sa arat superioara sau mai stiu eu cum 2. nu urasc oamenii, chiar imi plac. 3. pt. a afla ca exista o diferenta intre « a nu placea » si « a uri » consulta dexul. 3. prejudecatile tale sunt cam stupide…daca asculti rock nu esti neaparat antisocial si iarasi daca tu consideri ca simplul fapt ca ma contrazici ma face sa te urasc sau sa te consider manelar ai idei preconcepute de care ar trebui sa scapi.4. imi iubesc familia, adica rudele apropiate, dar nu pot fi atat de falsa incat sa spun ca imi plac cele de gradul 4 pe care le vad o data la 5 ani in trecere si care mi se par extrem de agasante. 5. nu ma consider neinteleasa, chiar deloc 6. mi-e mila de tine.

  5. 5 Anonim
    11 Septembrie 2007 la 11:28 pm

    Draga „supradozadecuvinte” (😐 ),
    Nu e cazul sa iti fie mila de mine, dar mie imi e scarba de tine. Stai calma, si eu ascult rock, dar acum a fi rocker nu prea mai are legatura cu a asculta rock. Acum te-ai prins si tu de idiotenia articolului si dai inapoi, ma iei cu de-astea cu „rudele de gradul 4” pe care le vezi o data la 5 ani si doar „in trecere”, deci nu au cum sa te streseze chiar atat de tare.
    M-a amuzat punctul 3a (vezi ca ai doua puncte 3), acolo chiar te-ai dovedit a fi superioara. Tine-o tot asa!
    De ce detesti tu acele „evenimente mondene”? Oare pentru ca urasti oamenii?😕
    Ma insel chiar si la punctele 5 si 6? Deci te consideri neinteleasa si nu iti e mila de mine?😦

  6. 6 supradozadecuvinte
    12 Septembrie 2007 la 10:08 am

    Nu ma intereseaza ce asculti…ai putea sa fi total impotriva muzicii si sa fi inteligent sau sa fi la fel de bine un rocker prost…imi place ca tot insisti pe faza asta8-|. Nu dau inapoi deloc, nu mi se pare un articol idiot si nu mi pasa de parerea unui om care se ascunde sub anonimat:) si nici macar nu am spus vreodata pe blog ce muzica ascult asa ca scuteste-ma cu a fi sau a nu fi rocker…poate ascult country sau jazz si nu stii tu. Faza cu doua puncte 3 e „o regretabila eroare de tipar”, iar faptul ca-i acorzi atata importanta arata superficialitate. Iar ultimul alineat al tau e cam incoerent, dat fiind faptul ca ti am zis deja ca NU ma simt neinteleasa si de tine inca mi-e mila[hmm…chiar s-a amplificat. De ce detest acele „adunari mondene”? Sa vedem…inmormantarile e logic ca nu-mi plac si respectiv si pomenile ca deriva din ele, nuntile si botezurile nu ma pasioneaza dat fiind faptul ca nu suport prea mult timp mirosul de ceara topita[lumanari aprinse sau cum vrei sa le zici], mi se face rau si trebuie sa ies din biserica sa stau singura pe afara si oricum ma plictisesc pe toata durata lor. Multumit acum?
    jeleu.
    [numele blogului, repet, nu ma reprezinta ca persoana]

  7. 7 Anonim
    12 Septembrie 2007 la 11:02 am

    Iti citez din mesajul tau:
    „Draga anonimule sunt nevoita sa ti spun ca te inseli cam tare in urmatoarele puncte : […] 5. nu ma consider neinteleasa, chiar deloc 6. mi-e mila de tine.” Acum te-ai prins? Esti un pic cam inceata la minte…
    Sunt sigur ca asculti rock, oricine isi poate da seama din mesajele pe care le scrii.
    Daca nu scriam nici un raspuns n-ai fi zis nimic despre rudele de gradul 4, din articol se intelege ca nu iti place nicio ruda.
    E clar ca tu esti cea frustrata, din acest motiv ai si scris articolul asta idiot. Nu inteleg cine ar scrie asa ceva.De ce crezi ca toate rudele sunt frustrate?
    Cand m-am referit la punctul 3a, am spus ca te-ai dovedit superioara pt ca m-ai trimis sa consult Dexul, nu pentru ca ai doua puncte 3.
    Tu esti cea superficiala, din mesaj se intelege ca nu detesti inmormantarile din cauza rudelor.
    Conteaza daca mesajul meu e scris sub anonimat? Tu de ce nu iti dai numele?

  8. 8 supradozadecuvinte
    12 Septembrie 2007 la 3:29 pm

    Bine vad ca ai de gand sa ne certam pana la pensie.
    O sa incep cu argumentele de la sfarsitul intrebarilor tale: Nu prea imi folosesc numele, multi ma stiu drept Jeleu, dar asta nu inseamna ca ma ascund dupa deget ca tine…ma cheama Eliza, daca vrei si numele complet ti-l pot spune desi sincer nu cred ca are vreo importanta.
    Imi pui o intrebare care arata din nou cat de superficial gandesti: „De ce crezi ca toate rudele sunt frustrate?”…mai omule am zis eu vreodata asta? doamne fereste…te-am intrebat pe tine in gluma daca cumva esti o ruda frustrata, adica una din rudele mele pe care din cine stie ce motive o frustreaza postarea asta…daca nu ai studiat logica in liceu ar trebui sa te familiarizezi acum cu principiile ei : « Ana e blonda ; Ana e fata » nu inseamna « Toate fetele sunt blonde »
    Din „articol”(cum ii spui tu) fiecare intelege ce vrea, asa ca ai dreptul sa intelegi cat de prost vrei ca imi urasc rudele, ceea ce e total neadevarat…din nou trebuie sa nu mai faci generalizari ilogice.
    Nu stiam ca „mesajele” pe care le scriu arata ce gen de muzica ascult si nu cred ca e atat de relevant…exemplu: simbolistii nu erau rockeri, ascultau exclusiv muzica clasica:)
    Cat despre faptul ca sunt inceata la minte te las cu parerea ta, n-o sa ma obosesc sa-ti o schimb.
    ps: ar fi dragut daca nu ai mai fi un asa „papagal”. orice insulta iti adresez tu mi-o trimiti inapoi…cauta si tu unele noi…Comunistule, na!

  9. 9 divi
    13 Ianuarie 2008 la 1:47 am

    e ft frumu si funny :))😡

  10. 10 Kiki
    9 Aprilie 2008 la 9:48 pm

    Pe mine m-a alergat vaca :))

    E foarte dragut „articolul”, ma regasesc in el =))

  11. 26 Mai 2008 la 9:10 am

    bv supradozadecuvinte mi-a placut ce-ai scris mai sus😉 respect


Lasă un răspuns

