03
Sep
07

vina. „bivina”. bovina.

Imi place ca ma acuzi pe mine. Imi place ca-mi arunci in brate vina, bunul nostru comun, la care tu ai muncit la fel de asiduu, cu o implicare la fel de adanca.
Uite, vina noastra e bicromatica…e ca un sir de noduri stranse pe incheieturile noastre din doua culori, pricepi? Ia-ti acum aţele tale rosii si lasa-mi verdele sa-mi pasc dezamagirea pe el. Acum nu esti nimic mai mult decat o creatura din tara lui Oz ce priveste totul din spatele ochelarilor cu lentile groase. Sparge-le, priveste-ne prin ramele goale si ineaca-te cu rosul greselilor tale. De ce refuzi sa vezi? De ce joci pasele astea false si imbecile? De ce ma ineci pe mine in ele? De ce ma, de ce?
Frustrarea si complexele tale imi pocnesc urechi. Ma dor timpanele, ma dor si de-aia tip la tine…intelege-ma ma. scuteste-ma de acuzele si reprosurile confuze.
„Nu cred nici eu ca arma ta iti da vreun drept asupra mea si tot ce fac e ca sa ai un alt motiv mai bun sa dai un sens la tot nimicul tau…esti doar un om mai slab, mai rau…”


0 Responses to “vina. „bivina”. bovina.”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

