25
Aug
07

Melodii care stiu

Poti sa stii dinainte ce se va intampla? Raspunsul cel mai des dat e ca nu. Bine, exista multe metode de a prezice viitorul (in care, eu, una, nu cred) si mai exista senzatia aia cu o secunda inainte de a se intampla ceva si intuiesti, simti ca se va intampla intr-un anumit fel, ceea ce se si intampla. Dar ce vreau sa scriu aici nu se refera la astfel de momente sau preziceri. 

Mi se intampla sa ascult, mai mult sau mai putin intamplator, o melodie si sa-mi aduc aminte de o persoana pentru ca, din divesre motive (versurile partial, dar in general o intamplare care se lega atat de mel cat si de o pers), asociez melodia aia cu o persoana. Da, ceva total normal si banal ati spune, ceva ce se intampla tuturor. Dar nu e numai atat. Privind in urma, cateodata ajung sa-mi dau seama ca, desi mai mult o intamplare decat versurile in sine m-au facut sa asociez melodia unei persoane, acum si versurile se potrivesc. Adica, e ca si cum melodia stia ce se va intampla dinainte sa se intample, dar eu nu am putut sa-mi dau seama de acest lucru. Suna ciudat? Intr-un fel e. Sau mai degraba e ironic. Oricum, cu tipul ajunge sa nu mai conteze, ajunge sa fie doar o amintire, mai mult sau mai putin, legata de acea melodie.

Akary


0 Responses to “Melodii care stiu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

