20
Aug
07

Sooomn…

sunt ingrijorata. am realizat ca mi se intampla un lucru abject.

somnul imi fura prea mult timp din viata si tocmai din partea mai interesanta a ei.

sa vedem: sugarul trebuie sa doarma 20 de ore, copiii si tinerii 10, adultii 8 si batranii 6, adica invers proportional cu varsta.

perfect.  dar mie nu-mi convine!

as accepta o regula inversa, care mi se pare mai normala: la pensie sa dormi 10-20 de ore pe zi din lipsa de alta activitate, dar la varsta cand descoperi lumea, cand fiecare firisor de lume te intriga si te antreneaza in jocul lui, tu sa adormi subit in carut, in timp ce mamica te plimba sa vezi strazile, sa percepi ce inseamna fiinta umana? sa nu simti tu cand iti cresc dintisorii si sa dormitezi cu biberonul in gura? sa fii mai mult prins intre vise si atunci cand revii la realitate sa nu faci altceva decat sa plangi de nervi ca iar ai adormit…sa ti se vâre subtil suzeta intre gingii, sa o morfelesti putin, uitand nemultumirile si sa te fure iar somnul?

inacceptabil.

in medie dorm 6 ore pe zi, sunt zile cand dorm 4, zile cand dorm 8, si iata zile cand dorm 10, ca in ultimele doua luni.

un om normal, presupunand ca traieste 60 de ani, [omitem ca exista ani bisecti pentru a simplifica situatia], doarme:  

1 an*20h + 17 ani*10h + 32ani*8h + 10 ani*6h = 1*365*20 + 17*365*10 + 32*365*8 + 10*365*6 = 7300 + 62050 + 93440 + 21900 =  184690 h ~ 7695 zile= 21 ani30 zile

21 de ani??? dormim 21 de ani??

clar, de azi imi reduc portia de somn. o sa o micsorez la 4 ore.

calculand cu un somn normal pana acum si cu unul de 4 ore pana la 60 de ani as dormi 126290h~5262 zile= 14ani 152zile, deci aproximativ 14 ani jumatate. e evident mai bine^^

ma duc sa-mi fac o cafea mare sa ma mentin in viata. simt deja incordarile titanice din viitoarea lupta cu somnul.

ps. si martin eden al lui jack london si mircea eliade tot cate 4 ore dormeau.

jeleu.


6 Responses to “Sooomn…”


  1. 20 August 2007 la 1:38 pm

    desteapta-te romane, si culca-te la loc! :>

  2. 2 supradozadecuvinte
    20 August 2007 la 1:55 pm

    richi, richi, richi[-x… sa vezi ce o sa te trezesti tu cu freza tunsa [am auzit ca imi inalci vreo 3 zile teritoriul peste vreo 2 saptamani:>] o sa ti doresti sa fi in lumea somnului, dar n-o sa fie vis>:)! si nici cosmar:).

  3. 3 Akary
    20 August 2007 la 8:42 pm

    Si eu am problema asta cu somul, dar nu m-am gandit niciodata sa insumez orele de somn. 21 de ani. wow. Deci din aia 60 de ani, noi traim numai 39😦

  4. 21 August 2007 la 12:12 pm

    btw, where do you keep your spoooooooooonzz?

  5. 21 August 2007 la 3:50 pm

    ai sters commentul ca ti-era ciuda ha ha ha😀

  6. 6 jeleu
    21 August 2007 la 4:31 pm

    :-” nu stiu nu cunosc…despre ce vorbesti:-??


Lasă un răspuns

