16
Aug
07

vedere, revedere…

Maine ma voi intalni cu colegele din generala. Nu imi fac iluzii, nu cred intr-o revedere placuta si draguta, probabil ne vom scalda intr-o amabilitate rece si ma voi crispa in fata lor. Ma astept la tonuri apatice, priviri strambe, la semne pe sub masa, coate discrete, zambete sfidatoare, la replici taioase, reprosuri, taceri apasatoare, stanjenite, ma astept sa fiu analizata din cap pana-n picioare si sa fac la fel, la priviri evaluand hainele, incaltamintea, telefonul, i-podul, tocmai genul de atitudine care ma agaseaza. Ma astept sa se uite ciudat la hainele si skate-shoes-ii mei de baiat [am reflectat deja ce iau pe mine :-s], la freza mea si probabil o sa ma inrosesc stanjenita. O sa ne ia cel putin douazeci de minute pana cand o sa ne hotaram unde vom merge, o sa inaintam galagios pe strada in perechi, dupa simpatii si ne vom aseza pe undeva la o masa tot intre oamenii care ne plac, privindu-ne antipatiile in faţa. Ma astept sa plec de acolo cu un gust amar, razand pe drum cu singurele doua tipe din clasa aia, pe care le iubesc si cu care am iesit anii astia in care am zacut in ignorare reciproca fata de celelalte. O sa ma duc sa-mi joc cuminte rolul de fiinta calma, neintimidabila si probabil o sa vorbesc mult, repede si vesel, ca sa-mi maschez retinerile.

„Au trecut ani si viata …ne-a schimbat”.

si stii ce? cred ca totusi ma voi distra. in adevaratul sens al cuvantului. profund. eu si S. care ne certam in generala dar acum ne intelegem perfect:x probabil vom soca si stupoarea de pe feţele lor ne va amuza teribil…sau cel puţin pe mine.

brusc sunt fericita cu crisparea mea. haha.

jeleu.


0 Responses to “vedere, revedere…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

