14
Aug
07

furnicile ca prada

nefericirea mea incearca sa refuleze in exterior acum, repede, inainte ca intimitatea-mi cu tastaura pe care degetele o izbesc prelung sa fie sfasiata de ochiul profan al veselei mele prietene ce vine la o doza de cofeina si un film. sunt posesiva cand vine vorba  de tastatura mea, o alta atingere pe tastele ei ma infioara si ma inteapa, si parca simt intepaturi in palme, ca niste fine stigmate biblice conturate de cuiele geloziei mele. stii mi e teama ca tastaura mea o sa fuga cu tine dupa modul calm si delicat in care o atingi…tastarea ta-dezmierdare, a mea-cutit infipt in forme de plastic.

sa continui![… simt timpul cum se scurge, mai sunt douazeci de minute pana cand calculatorul meu va fi o curva comuna, supusa cautarii amanuntite a doua perechi de maini si de ochi.]

sunt nefericita pentru ca ma aflu in lupta cu un clan bine organizat de insecte…minusculele si aparent inofensivele furnici. Furnicile sunt monstrii ce au intrat ilegal si imoral pe tinutul meu, stramutandu-si locuinta din tarana pe un mic teritoriu din gazonul meu. Le-am vazut…genul acela de furnici, cele mai mici posibile, si le am tolerat prezenta. Brusc coabitantele mele au devenit insolente. Furnicile mici fusesera un pretext, un fel de cal troian strecurat de Ulise lui Paris, pentru ca din cuiburile de pamant, din mogaldetele fine au rasarit furnici mari, de cateva ori mai voluminoase decat avangarda lor. S-au extins, au ucis gazonul din centrul cazematei lor, formand un fel de oras, nelocuit in centru, dar hiperaglomerat la periferie. la doua trei zile cand imi amintesc de ele ma transform in taifunul ce le zdrobeste casele, nu prin intensitatea sau viteza aerului ci prin pietricelele si betele scormonitare pe care le poarta. Le ravasesc locuintele si astept urmarindu-le cu ochi criminali cum se precipita in exterior, apoi le blochez intrarile. Am fost si zeul ploii, care le-a trimis apa in exces, inundandu-le cu furtunul-noua reprezentare a instrumentului divinitatii locale dar degeaba…si-au abandonat cartierul rezidential o zi, doua apoi au revenit, mai multe, organizate mai strategic, extinzand zona de pamant dezgolit din gazonul meu.

jeleu.


0 Responses to “furnicile ca prada”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

