12
Aug
07

fotograf al naturii

Acum vreo trei zile m-am autoproclamat „fotograf al naturii” si m-am aruncat in niste flori cu aparatul in mana, avid sa sculpteze reflexia petalelor…si pozele, pozele au iesit dragute^^. Si de cand mi-am atribuit mirobolantul titlu am impresia ca natura imi e complice;) da da…prea multe coincidente preafericite: mai intai o lacusta gigantica mi-a incalcat teritoriul si a intrat in bucatarie seara: o lacusta frumoasa, divin exemplar:x, dar nefotogenic as zice, de vina probabil nuantelede maro care se jucau pe pielea lui si lumina artificiala care ii stirbea din naturalete.

bine, „o lacusta, fie ea uriasa, poate intra in casa oricui, gonind dupa lumina”, vei zice. dar sa iti povestesc de fluture^^

ieri s-a asezat [„din nou cu mine la aceeasi…” zice cantecul, nu:)?] pe frunzele unui piersic alb de langa mine un fluture „coada de randunica”. Scot disperata aparatul, dau zoom-ul la maxim de teama sa nu-l sperii si incep sedinta foto cu gingasul meu model, apropiindu-ma din ce in ce mai mult, riscand sa-i starnesc zborul, dar nu, fluturele ramane calm, numai aripile subtiri vibrandu-i sub adierea vantului. intr-un final imi apropii un deget de el, pe care mi-l excaladeaza fara teama si incepe sa se invarta tacticos prin palma mea ca un narcisist ce asteapta poze din toate pozitiile. brusc, s-a aruncat in zbor pe niste flori, albastrul cozii sale contrastand cu portocaliul craitelor. Am crezut ca l-am pierdut, am alergat spre el cu palma intinsa, dar fara speranta. Fluturele mi s-a suit din nou pe deget….extaz!!! Avea comportamentul copilului cuminte pe care daca-l pui intr-un loc sta neclintit acolo cu privire sireata, avantandu-se spre necunoscut, dar care te urmeaza vesel, nesfidandu-ti niciodata chemarea inapoi. Mi s-a suit in par, coborand apoi pe obraz, oprindu-se pe nas…picioarele lui ma gadilau^^ a stat pe florile langa care l-am purtat eu cu mana, a lasat obiectivul aparatului la nici 5 cm de el, mi-a aratat cum soarbe el polenul cu trompa lunga, bizar rasucita…ma apuca nostalgia:(…a fost un fluture unic…dar inca este, desi altundeva…pentru ca intr-un tarziu si-a luat zborul prea repede, lasand doar privirii mele posibiliatea sa-l urmeze.

azi natura draga, te rog…o omida paroasa albastra pe scoarta unei salcii pletoase;;)

jeleu.


1 Response to “fotograf al naturii”


  1. 1 akary
    13 August 2007 la 10:27 pm

    Natura nu stiu daca ti-a dat o astfel de omida, dar in cazul nu ti-a dat (da, stiu ca asta nu s-a intamplat si era spus doar asa), uite aici una: http://www.flickr.com/photos/steenheilesen/121609141/ Sper sa-ti placa🙂 Nu e chiar ceea ce ai cerut, dar mi s-a parut interesanta si originala


Lasă un răspuns

