09
Aug
07

In the year 2525

Oare ce ne rezerva viitorul? Imi aduc aminte de compunerile pe care le-am scris ca tema pentru engleza despre masini zburatoare, teleportare, ore tinute prein internet si alte lucruri in genul asta. Tare as vrea sa fie posibila teleportatea acum. Asa chiar am putea calatori oriunde *dreamy face* Dar cred ca ar fi mai bine sa ma intoc la realitate. Intr-un fel evoulam, pe de alta parte de afundam din ce in ce mai mult pe un drum care nu duce la ceva bun (poluare etc). Oare unde o sa ne duca toatea astea? 

Nu se stie niciodata ce ne rezerva viitorul pana nu ajungem in punctul respectiv. Am gasit pe youtube (defapt mi-a fost dat link-ul carte) un clip care prezinta o varianta de viitor. Mie mi-a placut mult clipul, melodia si felul in care a fost realizat, dar sa ajungem sa traim intr-o astfel de lume ar fi trist. Anyway, vizionare placuta si astept parerile voastre.

Akary


2 Responses to “In the year 2525”


  1. 1 jeleu
    9 August 2007 la 11:53 am

    dude, faza cu „pick our children”:-s…oameni in borcan? si sfrasitul:-ss
    ps.pt o viziune mai optimista asupra viitorului uita-te la futurama.

  2. 31 Iulie 2013 la 2:50 pm

    super acest lucru este minunat am gasit ceva la fel aici la WZY.

    RO🙂 imi place


Lasă un răspuns

