09
Aug
07

Eco-electricitate


Stiam de mult ca poti face o baterie din lamaie, dar din cartofi?? si din cate am vazut se pare ca e mai practica si mai puternica.
calea mi-a fost luminata…de acum o sa mi conectez mp3-ul la tocanita de cartofi ^^ si poate vor urma si alte legume in seria celor care creaza curent si in loc sa urasc ciorba ca acum, o sa o iubesc cand o sa-mi tina calculatorul in viata, in timpul penelor de curent…o, da^^
cat despre lamaie…nu e asa grozava, am incercat si eu experimentul si are eficienta minima. iata si videoul cu lamaia pt cei care nu-l stiu:

jeleu.


0 Responses to “Eco-electricitate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

