06
Aug
07

A murit

Ieri a murit Florian Pittis. Avea cancer.

Trist, intr-adevar trist. Imi inchipui cuvintele scrise mai sus rostite de un actor, cu o pauza intre cele doua propozitii, intr-o liniste mormantala. A murit… Pacat, imi placea, avea ceva aparte. De cand eram mica l-am indragit ca membru al formatiei Pasarea Colibrii, formatia mea preferata de atunci si pe care inca o ascult cu placere. Imi placea atat vocea lui, cat si infatisarea prin faptul ca se diferentia prin ceva de restul si era preferatul meu. Vocea aceea, intonatia….placute si patrunzatoare… A avut o voce care nu va fi uitata.

Odihneasca-se in pace.

 

Akary


0 Responses to “A murit”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

