05
Aug
07

Just a poem

De ceva vreme (un an si ceva) m-am apucat sa scriu poezii. Bine, stiu ca nu sunt chiar asa de bune, dar macar acceptabile sunt. Ma uitam pe niste foi pe care le-am depozitat mai demult intr-un loc si acolo au ramas multa vreme cand am dat peste poezia asta. Nu-mi mai aduc aminte ce m-a inspirat sau de ce am scris-o, dar sunt oarecum multumita de ea. Stiu ca nu e prea lunga (in general poeziile mele nu sunt), dar mi se pare destul si atat.

Stars shall rise upon your grave

Light your pain forever more

You’re not real, you’ve never been

You’re only a ghost that’s hunting me

My soul is weak, you can not see

All that lays inside of me 

Astept pareri (^_^) 

Akary


2 Responses to “Just a poem”


  1. 1 thefluffiness
    6 August 2007 la 3:22 pm

    Ai exprimat destul de multe in doar 6 versuri. Imi aduc aminte ca, acum un an, scriam si eu poezii in genul asta. Acum, citindu-le, ma apuca rasul. La cati ani aveam, chiar credeam ca pot scrie lucruri profunde. Eh. Pe toti ii apuca talentul la un moment dat.
    Oricum, daca ti se pare ca ai ceva de spus, iti sugerez sa continui sa scrii. Cine stie, poate intr-o zi iti vom cumpara cu totii volumul de poezii xD.

  2. 2 akary
    6 August 2007 la 3:27 pm

    Nu caut sa scriu ceva mai profund decat imi sta in putinta acum si nu ma gandesc la a le publica. Le scriu doar pentru ca imi place, majoritatea oricum nu cred ca o sa fie citite vreodata de cineva, dar le scriu pentru mine. Bine, unele de care sunt mai multumita le arat si altora (^_^)


Lasă un răspuns

