03
Aug
07

Fotografii

Fotografii… *dreamy face* Si eu, ca multe alte persoane, sunt pasionata de fotografii. Cateodata raman cu privirea pierduta spre un loc anume care mi se pare memorabil, dar apoi imi aduc aminte ca singurul aparat foto pe care il am la mine este cel de la telefon cu care nu ies chiar atat de bine pozlele (asta cand ies pe afara fiindca aparatul foto e cam mare sa-l iau cu mine). Eh, in curand sper sa am si unul digital numai al meu (tata chiar imi sugera unul care sa poata face poze si sub apa). Colegii mei imi cunosc foarte bine aceasta pasiune avand in vedere ca ei sunt modele foarte des (fie ca stiu, fie ca afla de abia dupa ce am facut poza :P).

Am auzit de multe concursuri de fotografii si azi m-am gandit sa particip si eu la unul. Cel mai la indemana a fost cel de pe hotnews.ro (asta avand in vedere ca este singurul de care stiu momentan) asa ca m-am inscris si am pus si eu o poza ( o sa mai pun si altele avand in vedere ca maximul e 5). Cand m-am uitat la pozele care sunt deja in concurs, m-am simtit un pic descurajata. Unele sunt extraordinare (majoritatea) si e cam greu sa ai sanse pe langa el, dar asta nu ma impiedica sa-mi incerc norocul. Daca ar fi dupa mine, 90% din pozele de acolo ar fi premiate. Din pacate asa ceva este imposibil.😦

Pentru cei interesati de pozele din concurs uitati link-ul: http://www1.hotnews.ro/concurs_mm/poza.php?ID_c=8&ID_s=11 Daca vreti sa vedeti poze artistice si poze foarte reusite, aici este locul perfect sa le gasiti.

Akary


1 Response to “Fotografii”


  1. 1 aI vRea ?!
    26 Decembrie 2008 la 1:49 pm

    DA-TI FOK!!!CE TOCILARA ESTI TUH …
    GET A LIFE!!!


Lasă un răspuns

