03
Aug
07

invechire

nu am nimic azi. nici chef, nici timp, nici stare, nici ganduri, nici emotii, nici aer sa respir, nici cald, nici rece, nici pe mine.
as vinde trei ore din viata, as da un sfert din amintirile mele, as sta nemiscata in inertia timpului doar sa-mi primesc inapoi copilaria.
stii ca nu ma misc pe axa timpului. am fost impinsa cu el din inertie. nu ma mai pot opri. l-a urmarit atata timp c-un ochi atent…m-am avantat cu zambet larg spre matur.
si iata sunt aproape „mare”
ma simt copil, desi ma negi.
si gandul meu are suflet fragil , iar gandul tau are aripi murdare.
poate e prea tarziu sa ma intorc in timp, sau prea devreme sa schimb ceva. poate gandesc frumos sau tu gandesti urat. si poate gandurile noastre unite vor naste dimensiunile realului.
poate ce mi-ai spus era perfid sau poate mult prea sincer si poate eu…poate eu te-am crezut cand ai zis ca orice copil moare si e inglobat putin cate putin de adultul ce i-a zacut somnoros in trup ani in sir.
si inca simt in mine cum rasuna copil. si tipatul lui si scancetele groaznice imi vor frange poate corpul din care se va ridica cu ochi nevinovati copilul, copilul cu plete brune si ochi negri. sunt atat de departe de el…par scurt, ochi decolorati.
mi se spinteca mintea sub doua dorinte antagoniste…maturitate si copilarie. vand tot pe libertate. imi caut trecutul, incerc sa ma strecor in el. fug de prezent, fug de viitor. mi-e teama.
nu vreau. nu pot. nu timp. nu! nu…

de azi mai contabilizez inca o luna. e ziua mea. la multi ani imbatranirii mele!…sunt deja la „si 3 luni”. sunt tarata inainte in invechire.

jeleu.


0 Responses to “invechire”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

